Záchranářský víkend 17.9. 2015 Heroltice

17.09.2015 08:00

S velkou radostí jsem se vydala na záchranářský víkend do Heroltic. Výcvikářka byla Kateřina Jančaříková, velmi zkušená psovodka a báječná žena. Po seznámení a jednoduchém štěkání nám Kateřina připravila i těžší úkoly. Zvládly jsme všechno. Oprášily jsme štěkání na zavřený úkryt (dveře do místnosti) a hledání více osob najednou. Odpoledne nás Katka potrápila na záchranářské poslušnosti. Náš výkon hodnotila jako tragický, což pro mne nebyla žádná novinka a hluboce jsem se styděla. Ale co čert nechtěl, pozdě odpoledne jsem zjistila, že Dorka hárá a budeme muset jet domů. Možná i tím byl náš projev na poslušnosti tak tragický :-) Druhý den ráno jsem sbalila všechny věci, jela se skupinou ještě vyhledávat na pilu do Tišnova a v poledne jsme se odebraly k domovu.  Na odpoledne bylo naplánované plošné vyhledávání, což letos trénujeme ze všeho nejméně. Hodně mě to mrzelo, Katka mi dala velmi cenné rady, škoda, že nebylo víc času. No nic. tak příště.